U každé PPC reklamy je měřitelný dopad i vyhodnocení účinnosti a přínosu pro Vás.

U PPC reklamy jsou mimo jiné důležité a v administraci reklamních kampaní i zobrazované následujcí tyto položky

Zobrazení - počet zobrazení textové nebo bannerové inzerce

Prokliky - počet uživatelů, kteří klikly na Váš inzerát a vstoupili na webové stránky

CTR - Click Through Rate - Míra prokliku -poměr mezi počtem prokliků a počtem zobrazení - pokud je okolo 5 %, t.j. 5 prokliky - vstupů na web - na 100 zobrazení, je kampaň úspěšná. Ttento ukazatel je jiný u Vyhledávací sítě a jiný u Obsahové sítě.

Konverze - počet dokončených akcí na webu - např. počet odeslaných objednávek, počet registrací atp.

Konverzní poměr - poměr mezi počtem prokliků a počtem dokončených konverzí. Důležitá veličina pro měřenímarketingových výsledků. je nutné, ale do ni započítat např. i hodnitu konverze atp. Je težké říci, že konverzní poměr 0.2 % je malý, pokud hodnota objednávky jde do statisíců. U objednávek za stokoruny, by to samozřejmě byla proděklečná kapmaň.

 


Nenašli jste odpověď ? Napište nám

Kdo Jsem

Univerzální odborník s dlouholetou praxí v obchodní činnosti, marketingu a managementu, napříč různými obory. Neumím vše, proto spolupracuji s dalšími kolegy a experty. Používám tradiční marketingové (nejen) postupy, společně s nástrojem 21.století – internetem a digitální technikou. Spojuji praxi s teorií a vždy hledám to nejlepší individuální řešení.

Kontakt

+ 420 608 844 006

info@zlatko.cz

www.zlatko.cz