STRÁNKY JSOU MOMENTÁLNĚ V ÚDRŽBĚ
Aktualizujeme pro Vás obsah a na podzim 2018 připravujeme novinku
Workshopy a přednášky pro Váš osobní a osobnostní rozvoj

Každou PPC reklamu lze nechat zobrazovat pouze v přesně definované lokalitě - oblasti.

PPC reklamu lze geograficky cílit na přesně stanovenou oblast, a to v úrovních svět - světadíl /Evropa/ - jednotlivý stát nebo soustátí /Česká republika + Slovensko + Polsko/ - kraj /Kraj Vysočina/  - okresní města (bývalá) -definovaná oblast od zadaného bodu v okruhu xx km nebo libovlný hranatý tvar i patvar zahrnující zájmovou oblast.

Při spojení s definicí jazyku uživatelů /těch co vyhledávají/ lze přesně cílit. Např. na Čechy /obyvatelé/, kteří cestují v Polsku v okolí Varšavy do 35 km od centra.

Můžete přesně zacílit nabídku svých služeb do přesně definované oblasti a zamezit tak rpodražování PPC reklamy zobrazovaním Vašeho inzerátu v lokalitě, kde nepůsobíte.

Např. Řemeslník se sídlem v Jihlavě a působící do okruhu cca 25 km od Jihlavy - přesným zacílením se dosáhne toho, že inzerce na jeho služby nebude zobrazována v Praze, Plzni, Brně nebo Ostravě. Pro případ, že by byl rád, aby někdo z jiné lokality, než 25 km v okruhu od Jihlavy, se dozvěděl o jeho službách, nastaví se dva inzeráty, kdy druhý bude mít v textové části uvedeno klíčové slovo Jihlava.


Nenašli jste odpověď ? Napište nám

Kdo Jsem

Univerzální odborník s dlouholetou praxí v obchodní činnosti, marketingu a managementu, napříč různými obory. Neumím vše, proto spolupracuji s dalšími kolegy a experty. Používám tradiční marketingové (nejen) postupy, společně s nástrojem 21.století – internetem a digitální technikou. Spojuji praxi s teorií a vždy hledám to nejlepší individuální řešení.

Kontakt

+ 420 608 844 006

info@zlatko.cz

www.zlatko.cz