Z dlouhodobého hlediska nelze dopad a účelnost online marketingu podceňovat. Kdo během 3 - 5 let nezačně využívat alespoň část jeho možností a nástrojů, nebude z dnešního pohledu snad  ani existovat. Je nedílnou součástí marketingu a není určen jen pro provozovatele e-shopů.

Internet a online marketing je nejrychleji se rozvíjející a nejmodernější nástroj počátku 21.století pro propagaci a nabídku výrobků i služeb, nebo jen pro podporu vlastní značky – propagaci firmy.

Online marketing při jeho správném plánování a využívání je nejen velkým přínosem pro firmy, ale také dokáže ušetřit peníze a přivést nové zákazníky. Je to vysoce účinný nástroj, bez kterého v současné době nelze dlouhodobě dosáhnout pozitivních výsledků a udržet se na trhu. Pokud ano, tak za cenu podstatně vyšších nákladů, než při používání alespoň části možností online marketingu.

Vezme-li pro příklad např. PPC reklamu v porovnání s jinými druhy reklamy, vč. např. TV reklamy, je online reklama několikanásobně účinnější, cílenější, cenově dostupnější a lze ji spravovat online – veškeré změny, cílení, zobrazování atp. lze provádět okamžitě, lze ji např. během několika málo desítek minut cílit na jinou skupinu uživatelů nebo oblast (více viz PPC reklama).

Online marketing není jen o PPC reklamě a propagaci na internetu – je to i správa databází kontaktů, o e-mailovém marketingu (e-mailing), SEO, newslettrech, remarketingu, analýze návštěvnosti webových prezentací a dalších činnostech a nástrojích …

 

Kdo Jsem

Univerzální odborník s dlouholetou praxí v obchodní činnosti, marketingu a managementu, napříč různými obory. Neumím vše, proto spolupracuji s dalšími kolegy a experty. Používám tradiční marketingové (nejen) postupy, společně s nástrojem 21.století – internetem a digitální technikou. Spojuji praxi s teorií a vždy hledám to nejlepší individuální řešení.

Kontakt

+ 420 608 844 006

info@zlatko.cz

www.zlatko.cz